Mer fix å don !

Onsdag och massor att göra ,gaddade en kund idag hann inge mer idag ,sen va jag tvungen att pysa ,är tacksam att Andreas är hos mig på studion ,så han kan hålla öppet till folk som vill komma in å prata å kika lite =) jag va tvungen att dra & flytta ännu mer saker ,men snart är det över då kan man varva ner lite,d e mycket nu. Thomas va förbi ,han fick ta våran gamla tv,bänk känns skönt att saker kommer till användning någon annanstans. på fredag ska vi lämna över nycklarna till dom nya orrstigen ägarna ! Känns skönt att få byta område shit så nice =) Lagade mat på nya spisen idag oxå den funkade ju riktigt bra & nya kylen/frysen funkar kanon den me ! Spikade upp lite tavlor ,å skruvade upp kökslampan ,,nog om alla detaljer.. nu ska ja nog hoppa in i duschen för jag luktar lök & det funkar ju inte ,nu blir det AXE i armhålorna.. h aha nog med detaljer nu va he he .. Over and Out

KIZZ /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0