Från 4a till 5a !

Lördag den 23 okt bar det stora flyttlasset av från bårstaberget ,kändes riktigt bra att flytta därifrån ,då jag har bott där i ca 6år & min sambo ca 11år ,nu blev det områdesbyte men bor fortfarande kvar i södertälje,mycket pga barnen ,som har allt sitt här & en annan oxå nästan alla mina vänner bor ju här ,så det e svårt att klippa banden. Men hur som haver så gick flytten så jäkla bra då jag hade starka vänner som hjälpte oss att flytta det blev Fredde barbapappa /Leo & Tysken & jag såklart, och min sambo plockade å fixade i lägenheten då hon inte får lyfta något ,det får man ju inte när man är gravid =) Vi flyttade från en 4a till en 5a då vi nu ska få tillöknig i familjen,min sambo terese har 2 barn sedan tidigare Madelene 14år & Jonathan 12 år & nu kommer vårat efterlängtade barn lite senare i livet man blir ju inte yngre ,men man vill ju självklart ha sitt eget barn sitt blod så e det ju ,fast jag älskar terese barn så är det ju annat med sitt eget blod på något sett ändå tror ja !  NU måste jag avsluta för denna gång,men jag är såklart tillbax snart igen,trevligt att ni vill läsa min blogg.

Pease and Love / Magnus !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0