Fredags mys.. !!

Idag är det fredag den 5 Nov.. det är endast 4 veckor kvar tills min underbara sambo ska föda våran underbara Dotter ,jag dör av längtan jag tänker på henne varje dag ,hon är så efterlängtad så det finns inte i ord . Vi har kämpat i några år att få barn så det är verkligen ett Kärleksbarn som kommer till världen. Jag ska ge henne allt hon behöver för att få ett bra liv, jag ska lära henne allt jag kan. Min sambo har haft en bra graviditet faktist utan några som helst bekymmer,jag tycker hon varit super toppen på alla plan. Jag älskar henne tills döden skiljer oss åt,jag kan inte finna någon bättre mor till mitt barn,Therese är helt underbar helt enkelt. Jag är så glad att jag bytte jobb till kungsörnen för det va där jag träffade henne ,allt handlar om tillfälligheter slumpen eller ja vet jag,alla val man gör i livet leder till positiva saker eller negativa saker i detta fall en väldigt positiv sak. Jag känner mig verkligen bekväm med therese ,då anser jag att det är 200% rätt.Thats it. Nu har jag skrivit av mig lite om mina tankar för denna kväll.. Jag säger nu natti natt kl är 23.35 dax att avrunda ,så man kan Carpe Diem Lördagen som kommer ! Mjuka Kramar /Mange.


                       I Miss you Maya !

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2012-09-12 @ 11:26:56
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0